Thursday, January 21, 2010

Pak mertua n Menantu....

Pada mula nya hanya hubby jer yg minat memancing... alih2 abah aku lak tersangkut...

Jumaat nie, abah aku beria2 ajak menantu dia yg sorang nie join dia p Tasik Pedu ngan member dia... ahad bru balik... aku xtau la hubby aku blh ker x cuti.... tp hubby aku sendiri pn aku tengok mcm xtentu arah sbb nk join gak... ikut korang dua la... asal happy... n cuma nk pesan kt hubby... jge mertua mu 2 elok2... dh la xpenah masuk utan... apatah lagi tido dalam khemah....

Semoga selamat pergi n balik yea... :)

5 comments:

Sharinginfoz said...

baguslah suka memancing....

Macam Mana Nak Dapat Kepercayaan???

Thanks My Son

CT NORAMIZA said...

kak miza teringin nak join abg memancing, tp kalau candat sotong lg best, angkat ja sotong tu, terus rebus, cicah sambal, perghhh melelehhhh

maslinamansor said...

sharinginfoz: mmg bagus... mengeratkan silatulrahim... :)

kmiza: mas pn minat tgk org candat sotong... dok tgk dlm tv jer...

CuTeMiUt78 said...

eemm bagus la klu mertua ngan menantu sama hobi..

maslinamansor said...

2 yang menantu naik tocang... hehehehe