Monday, January 25, 2010

Minggu Korea....

Hujung minggu lepas adalah minggu korea bagi aku n housemate....

Dari start kul 6ptg balik keja hinggalah ke pukul 6 pagi dok ngadap cite You're beutiful...

Sambung balik kul 12 tghari, sabtu........ sampai kul 5 ptg.....

Malam lak sambung cite My lovely sam soo....

Kalau Danish ada kt KL nie.... gelaran apa yang boleh diberikan kat aku gamaknya.... Hmmmmm...

Kalau korang pencinta cite2 korea... sila lah tgk You're Beutiful


pic

Lawak nya mmg xble blah la.... :)


pic
jang geun suk

6 comments:

touyakaruma said...

Rasanya dia akan kata

K-Mama (Korea Mama)

maslinamansor said...

boleh trima lagi...
kalau hantu tamil.... T-mama( tamil mama) adussss! hancur reputasiku... :)
p/s: minat gak sesetengah cite tamil... :)

CT NORAMIZA said...

mas, nnt kalau anak dah betoi2 duduk ngan mas, baru rasa mcm mana, dan ke x dan nak tgk cita korea bagai :) hehehe..

maslinamansor said...

mmg xdan... kena korban kan tdo malam la kalu nak tgk... :)

cik EPAL said...

siapa mamat tu??

maslinamansor said...

pelakon dlm cite you're beutiful...