Tuesday, December 29, 2009

Camner korang leh berkenan dgn si dia....

Kita share pengalaman nk tak...?

Aku jumpa hubby aku masa aku keja kat tempat sama... masa tue xkenan sangat pn... dlm otak aku cme minat muka ala2 cina... korea... jepun n se angkatan ngan nyer... (hubby pn gamaknya pn xminat sgt kat aku mse 2...)

Tp... aku mmg ske sapa yang pakai seluar pendek.... hehehe... (lelaki jer yer)... bkn pendek sampai ke paha tue... ala seluar yg smpai ke bawah lutut tue...

Alih2... engkau... masa kuar ramai2 ngan member keja, hubby aku pakai sluar pendek paras lutut 2... jatuh cinta time tue gak...!!!! aku xkisah cmner perangai aku asalkan aku dpt dekat ngan hubby aku....

Yea.... sememangnya aku yg mengorat dulu hubby aku... wlpn muka hubby xcina + korea + jepun (kulit pn sawo nangka..)

Ble dh lama kawan.... pakai aper pn semua aku berkenan.... 'mata air' nyer pasal...

Cme perangai aku ske tengok lelaki pakai sluar pendek still melekat... hubby aku pn tau yg aku cm2... so terima jer la abang oiii....!!!!!

N ble aku tnyer cmner hubby cmner leh bg feedback ble aku ngorat dia, boleh dia kata

" tah...." (blh bg jwpan cm2...)

Lantak ler... skrg nie dh jadi hubby aku... wakakaka.....

Rindu nyer kat my hubby..... kt sebulan xjmpe...

No comments: