Wednesday, November 18, 2009

Kurang Ajaq....

Benggang tul aku semalam.

Abah pos aku motor dari kg. Semalam sampai nya. Kiranya aku balik keja naik motor la semalam ngan housemate aku. Aku bawa motor mmg la slow and steady tp yg motor2 kat blakang aku tue bawa mcm ribut. Hon2 tak renti2.... naik menyampah tul!!!!! rpenye org2 kt KL nie bukan seorng yg penyabar. Bukan nak p mana pn, balik rumah jer... kot la lewat nk masuk opis ke ape....

aku yg steady2 sebenarnya gabra gak... tambah2 lagi ada penumpang kat blakang... kecian kat dia, dok dgq pin...pon....pin...pon...pinnnnnnnnnnn. (hehehe, sje nk tambah kemarahan)

Aku xpaham, knpe org KL nie suka bawa laju2. Walaupn didlm kesesakkan... potong line tok sah dok kata aper la... belambak org mcm tue... naik takut aku...

Nie lak kisah member aku...

Ari jumaat lepas, member aku mcm biasa la.. antaq anak dia p nursery dlu seblm dtg opis... tiba2 dtg sekor myvi mai bergesel2 bahu gan keta dia. Dh la keta member aku nie kancil jer.... member aku nie pn tekan brek mengejut la... anak dia ape lg....dh terperosok masuk bawah tempat kaki tue...

member aku nie dh gabra... disuruh berenti kt tepi... keluar la budak lelaki muda dr keta Myvi tue... gaya mcm nk marah... aikkk, kenapa lak dia yg tunjuk muka cm2 (geram aku dgq cite member aku nie).... member aku pn keluar la dr keta... tetiba jer budak tue terkejut.... sbb nya member aku nie mengandung...(8 bulan)... terus engkau dia minta maap....
ooo..... klu xngandung kau nak ckp ape haaaa......

aku tak kisah org nak bawa laju tp agak2 la.... kt highway 2, engkau bedal la berapa km/j pn... speedtrap engkau sendiri yg bayar.... tp kt jalan biasa... biasa2 je la engkau bawa...

sekian terima kasih...

Khidmat aku untuk diri aku.....

No comments: