Monday, November 30, 2009

Jom tengok Wayang

Selamat Hari Raya korban... harap xterlewat lagi yea... semalam aku baru balik dari rmh mertua.. balik raya sana kejap, lagipn cuti aku berbaki 3ari lagi....


hanya aku yg terasa atau korang pn sme pn xtau la, akhir2 nie panas sungguh bumi ini... tp mse aku kt Kl sejuk gak la lgi tp ble balik je rmh mak mertua.... dtg la selsema... pening kepala.... mandi xpayah tanye la, lebih 3 kali.... nak kata rmh mertua aku, rmh mak aku pn sama.... badan aku hanya sesuai ngan KL je kot...

korang dh tgk belum filem 2012? aku dok dgq... dok dgq... xpuaih ati...mlm nie aku nk p tgk wayang, nk tgk cite tue... baby aku tinggai sat kat mak aku... hehehehe.... nk berduaan ngan hubby aku jap.... tp pada masa yg sama aku nk p tgk gak filem 'NEW MOON'... filem kesinambungan dr filem 'Twilight'...
Mari lah menonton...




1 comment:

mrs shaifull said...

p lah tgk, kak miza sokaaa :)