Wednesday, June 30, 2010

Memang tak jumpa....

Berikutan kejadian semalam, rantai kaki aku still tak jumpa... hilang entah kemana...

Aku simpan dalam purse didalam bilik ofis... Rasanya tak pernah aku bawa keluar...
Tapi tak tahu la kalau aku tak perasan yang aku keluarkan rantai kaki tue..

Terpaksa la aku memikirkan bagaimana nak mencari dan membeli jenis yang sama dengan rantai kaki tue...
Karang kalau abah tau, mesti marah...
Semalam kena dengar khutbah dari hubby, tak sanggup dengar dari abah lak.... kena lak dia yang beli... huhuhu

Bila dah jadi macam nie, selera makan aku dah makin bertambah-tambah... geram dan sedih punya pasal.

Mam... hang dengar je la aku dok mengeluh yer untuk beberapa lama, aku sendiri pun tak tau...

p/s: Weiiii.............. DAH LA EMAS DAH MAHAL SEKARANG NIE.........!!!!!

p/s: SUMIJELLY, aku tiru taktik hang... huhuhu

10 comments:

Unknown said...

relax relax..benda hilang, kalau kita gelabah carik, selalunya tak jumpa kan..

carik slow-slow ok :)

maslinamansor said...

masih mencari lagi...

kak ina kl said...

salam..kalau ada rezeki..insyallah jumpalah balik..sabar yer

suri said...

byakkan istfar bayk2..lpas solat pun buat jugak..

duk satu tempat..pikirkan baik2..ttup mata cuba ingatkan kmbli perlahan2..

than ckp Tuhan kalu brg tu tak der mmg brg tu bukan rzki aku lagi.. jika ada kau tunjukklah perhatian aku dimana barg tu brada..

:)

Lagenda said...

x jumpa gak?? Meh la kita sesama 2gether gether ke Poh Kong..x pung, g ke Habeh Jual nun..Mari la mari..kita membeli..lalala...

maslinamansor said...

kak ina,
harap2 masih ada rezeki lagi untuk jumpa balik...

suri,
terima kasih...

lagenda,
ranap akaun...

Unknown said...

mas, baru dapat sms dari habib jewel.. ada Ampang Point's Renovation Sale 2-4july, emas 916 ada less rm15..byk tuh..

ape lagi..pi lah sana :)

maslinamansor said...

lydzar,
rm 15.. banyak tue...

cheqna said...

cubalah cari....
insyaallah pasti ada tu...

Sumijelly said...

hehehehe...taktik tu smapai skrg my mom x tahu...
lagi pun gelang tu dh x der dh..sbb dh trade in beli emas lain...lagi mahal..dh yg kene top up my husband..muahahaha....

ingat lagi x rupa bentuk emas tu..kalu masih ingt, g cepat beli..kat habib jewel tgh sale..hehehe


Sumijelly.com